Ga naar hoofdinhoud

De afspraak was bij mij snel gemaakt, Marcel Uleman kwam langs om te checken wat zou mogelijkheden zijn. Het ging om drie dingen, de licht in oven was kapot, de deur van koelkast sluit niet goed af en de deur van kast sluit niet goed af. Marcel heeft mij belooft om deze 3 dingen uit te zoeken en terug komen met mogelijkheden. Na 2 weken heb ik nog niets gehoord en heb zelf terug gebeld. Hij zij dat hij meer tijd nodig heeft om deze 3 dinge uit te zoeken en komt begin volgende week terug. Na nog 2 weken wachten, bel ik zelf hem terug en hij zegt dat hij niets voor mij kan doen! Het is hem niet gelukt om uit te zoeken hoe hij mij kan helpen. Op mij vraag waarom heeft hij deze naar mij niet gecommuniceerd en dat ik zit te wachten tot hij terug beld of maild, hoor ik dat hij te druk was! Wat een slechte service! Zo behandel de klant niet! Ik zie alleen positieve referenties op jullie website, ik hoop dat negatieve ervaring zijn ook geplaatst kunnen zijn!

Marcel had inderdaad beter moeten communiceren zegt hij zelf en hij biedt zijn excuses aan. En we plaatsen inderdaad echt ook negatieve ervaringen. Er staan meer op deze site! Daar kunnen we alleen maar van leren om het nog beter te doen!

Back To Top